Пятница, 22.11.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 3 4 5 »
Показано 31-45 из 68 сообщений
38. TrMaker   (03.08.2006 09:23)
0  
Уже обновил!

37. GR@ZER   (02.08.2006 21:48)
0  
А, это бывает, оставь народную! Когда обновление инфы будет, на носу уже ответные полуфиналы?

36. TrMaker   (01.08.2006 09:23)
0  
Извиняюсь перед всеми посетителями сайта! За время моего вынужденного отсутсвия с гостевой что-то случилось!

Обновление сайта будет в ближайшее время!

35. Veadel   (04.03.2006 19:51)
0  
По всему интернету ищу и отыскиваю.
http://msn.foxsports.com/soccer/latinamerica

34. GR@ZER   (02.03.2006 20:29)
0  
Кстати, у себя на гэсте я кидал уже свой рейтинг клубов мира (в т.ч. ЮА) за 5 лет последних, да и исторический рейтинг тоже по ЮА составлял, поползай по моему сайту.
А также по сайту Веаделя, Торсида, по форуму, на который тебе ссылку кидали - без этого ты не сможешь нормально вести свой сайт, честное слово.

33. GR@ZER   (02.03.2006 20:27)
0  
Атлетико Насьональ
Депортиво Галисия
-
И вообще, этот рейтинг учитывает такие турниры, о которых никто и не слыхивал, лучше рейтинги свои составлять, либо показывать рейтинги за 5 лет, либо - по странам, в общем, КОНМЕБОЛ там всякие накрутки даёт, весьма спорный рейтинг.

32. GR@ZER   (26.02.2006 18:28)
0  
TrMaker
Можно и модерирование производить гэста, ответы под месагой и всё такое.
Уже 4 странички набралось, не так и плохо...

31. GR@ZER   (26.02.2006 18:26)
0  
Не пойму, почему создатели Народа не могут сделать элементарныю вещь, чтобы апостроф не преобразовывался в кавычку??
Д''Алессандро
Д''Артаньян
:)

30. TrMaker   (26.02.2006 09:45)
0  
Veadel:Откуда инфа на английском? если можешь оставь ссылку.

29. TrMaker   (26.02.2006 09:30)
0  
На счет ссылок это просто для раскрутки сайта и повышения ТИЦ.А на счет перевода, могу и с испанского и с португальского перевести, просто пока нет столько времени. А вообще еще раз спасибо за критику! :-)

28. Veadel   (25.02.2006 20:18)
0  
Относительно замечаний по новостям Либертадорес, довольно "примитивно", без обид, ну это очнь просто забито н-е кол-во голов, 4 в первом тайме 3 во втором тайме, игроки Ривера игроки Расинга, ведь можно без повторений "миллионеры" против "академиков" мне даже так больше наравиться без повторений и стильно. Кто забивал в Либерте не написано, не интересно, взялся хоть один матч описать так хоть состав бы кинул!!!!
Вот статьи правда на англицком но кое-то можно понять даже перевести и разместить на сайте.

Stunning Estudiantes victory
Estudiantes de La Plata reversed a three-goal deficit to beat Sporting Cristal 4-3 in a night of high-scoring Libertadores Cup action.
The dramatic manner of Estudiantes'' Group 2 victory on Tuesday (Wednesday AEDT) triggered scenes of wild celebration at the club that won the trophy three times in a row from 1968 to 1970, but were making their first appearance for 22 years in the tournament.
The home team had lost 1-0 to Bolivar in their opening Group 2 game and their Cup hopes seemed to be fading when their Peruvian opponents raced to a 3-0 first-half lead.
Cristal midfielder Jorge Soto scored two goals, one a penalty, and defender Amilton Prado completed the visitors'' tally.
Jose Luis Calderon started the fightback when he converted a penalty on 54 minutes and then added a second with a powerful drive.
Mariano Pavone''s low shot levelled the scores and in the final minute Pablo Luguerico drilled home a loose ball for the winner.
Estudiantes still trail Colombia''s Independiente Santa Fe and Bolivar, who have four points each.
UANL''s 5-4 win over Deportivo Cali in Group 4 was even more unpredictable.
Deportivo raced into a 2-0 lead by virtue of an Alvaro Dominguez free-kick and a well-worked effort by Armando Carrillo.
Aldo de Nigris replied for the Tigres then Julio Cesar Santos equalised, only for Carrillo to restore the lead before the interval.
Tigres were an improved team in the second half and equalised again through a long-range shot by Carlos Morales on 48 minutes.
An impressive two-goal burst by Tigres'' Argentine striker Walter Gaitan, on 56 and 79 minutes, then put the Mexicans firmly on top.
Santos gave his team mates one last scare by conceding a penalty kick, converted by Dominguez, but UANL held out for a first win in Group 4.
The Tigres drew level with both Chile''s Universidad Catolica and Brazil''s Corinthians, who clash on Wednesday (Thursday AEDT).
Newell''s Old Boys revived their hopes in Group 3 by beating Chile''s Union Espanola 2-0.


О спонсоре Кубка Либертадорес - Тойота
Carmakers tackling Latin America through soccer
By HIROSHI ISHIDA
The Asahi Shimbun
BUENOS AIRES--Toyota Motor Corp. and Nissan Motor Co. are looking to soccer to enliven their marketing efforts in Latin America.
Both companies lag far behind European and U.S. leaders in the region.
Since 1998, Toyota has been a primary sponsor for the Copa Toyota Libertadores, an event to pick out a South American champion to play in the FIFA Club World Championship Toyota Cup.
Nissan has sponsored the Copa Nissan Sudamericana since 2003.
The final of the Copa Nissan Sudamericana was held in Buenos Aires on Dec. 18, and Argentina''s Boca Juniors won the South American championship.
At a post-match ceremony, a senior Nissan official handed a huge mock car key to the footballer selected the most valuable player. He was presented with a Nissan car.
Fourteen hours before the victory of Boca Juniors, the Sao Paulo FC won the FIFA''s Toyota Cup, held in Yokohama.
During a ceremony, Sao Paulo FC players lifted a giant mock key for a Toyota car. In Sao Paulo, fans set off fireworks to celebrate the local team''s victory.
Latin American newspapers widely covered the two events, which provided publicity for Toyota and Nissan.
Nicolas Leoz, president of the Confederacion Sudamericana de Futbol (South American football confederation), said Toyota has played an important role as a sponsor for years and that he would be glad if Nissan follows its tradition.
Toyota and Nissan are focusing on advertising through soccer as their brand recognition is relatively low in Latin America.
Japanese companies have smaller shares than Western rivals, such as Fiat Auto SpA., Volkswagen AG, General Motors Corp. and Ford Motor Co.
Latin American markets have large potential for growth, particularly Brazil, one of the world''s four largest emerging economies along with Russia, India and China.
Brazil''s annual vehicle sales have been steady during the past several years, ranging between 1.31 million units and 1.56 million units.
In the first 10 months of 2005, sales came to 1.33 million units. Toyota sold 38,000 vehicles, and Nissan 5,000.
Toyota saw its combined sales in Latin American markets grow to 270,000 units in 2005, up 60,000 from the previous year. It plans to sell 320,000 units in 2006.
The automaker''s regional production increased to 140,000 units in 2005, up from 60,000 units in 2003, due to expansion at its plant in Argentina.
Nissan, meanwhile, has started production in Brazil at a plant of its top shareholder Renault SA of France.
A spokesman for Nissan''s Brazilian unit said the company''s brand image has been improving among young people in Latin American countries since it started sponsoring the championship.
Soccer is enjoyed by a wide range of people in Latin America, adding value as an advertising medium. In Europe, the sport is said to be more popular in the lower-income class.
The cost for sponsoring a major soccer event is high, although Toyota and Nissan have not disclosed how much they have paid.
A source in the South American football confederation said a company typically pays millions of dollars for a two- to three-year contract to have its logo printed on the uniforms of a famous soccer club.
Sponsoring a championship would cost about 10 times more, the source said.
However, sponsorship for a popular competition has advantages over supporting a particular club.
If a company supports one team, exposure of the company''s name will depend on the team''s performance. Sponsoring a major event will ensure broader publicity.
In addition, sponsoring a particular club can be risky. If a company supports one team, it can repel fans of other clubs.
To avoid a backlash, companies operating in Latin America select the color of the cap of plant workers'' uniforms so that it will not be the same as the team color of a particular club

27. Veadel   (24.02.2006 22:33)
0  
Я тоже за это! За правила, но не исключения из правил хотя они (исключения) подтверждают правила...

26. GR@ZER   (24.02.2006 21:25)
0  
Да, элементарные правила соблюдать надо.
-
Более... хм... странных ссылок... на сайте, посвщённому футболу я ещё не видел...

25. Veadel   (23.02.2006 23:39)
0  
ЛИНГВИСТИКИ, ЛИНГВИСТИКИ И ТАК 100 РАЗ!!!!!

24. Veadel   (23.02.2006 23:39)
0  
Gr@zer, и здесь постарался со своими познаниями в области лингистики, молочага, на все руки мастер. Я считаю, кто как хочет так и называет, лишь бы опирались на элементарные правила грамматики и произношения, ведь часто-густо очень тяжело передать "полузвуку" как например исп "В" читается как среднее между рус "В" и "Б" ну и так далее главное не делать грубых ошибок, не существенно это будет "Й" или "И" разница по большому счету в длительности произношения этого звука, уж эти буржуи как хотят так и называют наши фамилии и имена не вдаваяс это "Я" или "Ц", это русский такой многозвуковый. Например , можно назвать МаксмилИАно или
МасикмилЬЯно А РАЗНИЦА В ЧЕМ?????


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz